Γλώσσα Μοντελισμού Εικονικής Πραγματικότητας
Λογισμικό αναπαραγωγής εικονικών κόσμων VRML

Πρώτα πρέπει να αποκτήσετε το λογισμικό για τη δική σας πλατφόρμα:

Τοπογραφία:
Σύντομη περιγραφή των μνημείων στην αρχαία Ολυμπία

3D αναπαραστάσεις:
Oρισμένα από τα σημαντικότερα κτήρια της αρχαίας Ολυμπίας σε τρισδιάστατη απεικόνιση.

VRML:
Tρισδιάσταση αναπαράσταση του ναού του Δία στην αρχαία Ολυμπία.

Άλλοι αγώνες:
Σύντομη αναφορά σε άλλους γνωστούς αγώνες στην αρχαία Ελλάδα

Σε πρώτο πρόσωπο:
Ο νεαρός Αρίστωνας περιγράφει τη δική του εμπειρία στους Ολυμπιακούς αγώνες

Βάση Ολυμπιονικών:
Κατάλογος Ολυμπιονικών ανά αγώνισμα και Ολυμπιάδα

Ενδεικτικές πηγές

Βιβλιογραφία

Πλατφόρμα Κατασκευαστής VRML Αναπαραγωγέας Έκδοση και σημειώσεις Μέγεθος
Macintosh Virtus Corporation Virtus Voyager a111 (Δεν υποστηρίζει πλήρως το VRML 1.0) 511K
Power Macintosh Apple Computer Whurlwind 1.0d6
χρειάζεται το QDraw-3D
523K
SGI Irix 5.3 Silicon Graphics Web Space 1.0
χρειάζεται το OpenInventor
372K
SGI Irix 5.3 Gerbert Orasche and Michael Pichler VRWeb 1.1
Πολύ καλό
1088K
Άλλες δείτε στο: Yahoo on VRML

 

Αποσυμπιέστε τον αναπαραγωγέα και τοποθετήστε τον κάπου που σας εξυπηρετεί.

Μετά ρυθμίστε τους Helpers του browser σας με τα ακόλουθα:

Mime type: x-world
Subtype: x-vrml
Extensions: wrl,vrml
Application: Voyager_a111_68k (ή τον αγαπημένο σας VRML browser)
File Type: TEXT

Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο.

Σημείωση: Το Voyager_a111 δεν φορτώνει σωστά το μοντέλο του ναού του Δία.

Τώρα είστε έτοιμοι για VRML !!
Εμπρός!