© 2013-2014
ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Η νέα έκθεση που θα φιλοξενείται στον «Ελληνικό Κόσμο» από το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας από το Μάρτιο του 2014 μας ταξιδεύει στο διάστημα! Προσπαθεί να προβλέψει τα μελλοντικά ταξίδια της ανθρωπότητας στο ηλικιακό μας σύστημα ή και πέρα από αυτό, ενώ παράλληλα διαχωρίζει τα επιστημονικά στοιχεία από την επιστημονική φαντασία.

Η έκθεση χωρίζεται σε πέντε ενότητες, με την πρώτη να ανατρέχει στις ιστορικές αποστολές στο διάστημα αλλά και την ιστορία της εξερεύνησής του. Επισκεφθείτε το φεγγάρι, τους αστεροειδείς και τον Άρη μέσα από λεπτομερή μοντέλα και διαδραστικά εκθέματα. Ανακαλύψτε τι θεωρούν οι ειδικοί ότι μας επιφυλάσσει το μέλλον πέρα από τα όρια της γης αλλά και πιο συγκεκριμένα:

«Ρετρό» βιβλία επιστημονικής φαντασίας που παρουσιάζουν την εξέλιξη των ιδεών για την εξερεύνηση του διαστήματος.

Την οσμή της Σελήνης. Έκθεμα που αναπαράγει την χαρακτηριστική μυρωδιά της πυρίτιδας.

Μία κατοικία στη Σελήνη (μοντέλο σε κλίμακα) που θα μπορούσε να φιλοξενήσει τέσσερις αστροναύτες.

Ένα μοντέλο πραγματικών διαστάσεων του εξερευνητικού οχήματος Curiosity Rover, που πήγε στον Άρη αλλά και μοντέλα μινιατούρες που αναπαριστούν πώς οι αστροναύτες θα τρώνε, θα κοιμούνται ή θα ασκούνται κατά τη διάρκεια των μηνιαίων ταξιδιών στον Άρη.

Μία ανθρωπίνου μεγέθους μακέτα της επισκευής του τηλεσκοπίου Hubble παρουσιάζει τα πιο πρόσφατα επιτεύγματα στο διάστημα.

Ένα πρωτότυπο διαστημικό κουστούμι που δίνει μια ιδέα του τί μπορεί να φορά ένας αστροναύτης στο μέλλον.

Έναν μετεωρίτη από τη συλλογή του μουσείου, τον οποίο ο επισκέπτης μπορεί να αγγίξει.

Ψυχολογικά τεστ! Μπορείς να αντιμετωπίσεις ένα ταξίδι στον Άρη;

Και τέλος, μια εφαρμογή για iPhone και smartphone που επιτρέπει την ανακάλυψη περισσότερων λεπτομερειών και γραφικών.